Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





22 June 2014

zondag
sunday


Een paar dagen terug ging ik naar Westzaan en bracht mee...
A few days back I went to Westzaan and brought home...



alle kleuren Zaansch bord :)
all colors Zaansch bord :)



Afgelopen winter brak een roede van papiermolen 'De Schoolmeester', in september wordt er weer een nieuwe geplaatst. 't Is toch wel een gek gezicht, zo'n molen met maar twee wieken.
Last winter one of the sail-arms from paper mill 'De Schoolmeester' broke off, in september a new one will be placed. It's a strange sighting, a windmill with only two arms.


Op Youtube vind je verschillende filmpjes van de molen en het papiermaken
On Youtube you can find a few videos off the mill and the paper making





Geniet van de zondag!

Enjoy the sunday!



post signature






4 comments:

  1. Prachtig papier en wat een leuke vakantie tip, dank je voor het delen!

    ReplyDelete
  2. Ik wist niet dat het in zoveel mooie kleuren te koop was. Super aanwinst!

    ReplyDelete
  3. Toen ik vorige week de Schoolmeester wilde bezoeken, was ik net te laat, want om 16 uur gesloten :-)
    Wist je dat ze in het Openluchtmuseum ook papier maken van katoenen lompen? Kom je ook daar eens kijken?
    Enne, ik zat wat te klikken: ik zou de HEMA in de gaten houden, ze hebben het het voorzien op de portemonnee van papier- en teepliefhebbers :-)

    ReplyDelete
  4. leuke video, ik kan me indenken dat je hebt genoten daar!

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)