Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





23 March 2010

meer zigzag
more zigzag


Aanvulling: hoe naai je een zigzag-boekje <<<klik
Edit: how to sew a zigzag-booklet <<<click




't is dat ik alle gaten al had voorgeprikt anders zou ik alleen een zig zonder zag hebben genaaid, dat ziet er namelijk ook erg leuk uit.
It's only because I prepierced all the sewing holes, otherwise I would have only sewn a zig without the zag, looks cool too I discovered sewing this one.



Stijfselpapier (wit op zwart), zwart linnen garen, 80 grams bloemetjespapier van de HEMA. Het boekje meet ong. 8x8 cm
Paste paper (white on black), black linen thread, text weight flower paper. The book is appr. 3 1/8"x3 1/8"




***
Nog even dit
Something else

Dank je wel voor alle leuke reacties die ik steeds onder mijn blogberichten vind. Echt, zonder die reacties zou het bloggen niet half zoveel voldoening geven. Ik voel me altijd helemaal blij als ik weer een berichtje van iemand lees en (bekentenis) lees regelmatig reacties terug als dingen niet gaan zoals ik ze graag heb. Het vrolijkt me op, dus een welgemeend dank je! is hier zeker op z'n plaats.
Toen ik in januari de 100.000 views op dit weblog was gepasseerd beloofde ik een weggevertje en, hè hè, eindelijk heb ik iets gemaakt dat het weggeven waard is...
Thank you for all the kind comments posted at my blogposts. Really, without these comments blogging wouldn't give half the gratification. I always feel happy receiving a comment and (confession) read back regularly when things don't go as I wish them to go. It cheers me, so a thank you! is in place here.
When I passsed the 100.000 views on this weblog I promised a little giveaway and finally I made something worth giving...


dankjewel-weggevertje
thankyou-giveaway


Laat een reactie achter op dit bericht en ik doe je naam in de hoed voor de verloting van dit rug-aan-rug-harmonica-zigzag-boekje. Op 1 april trek ik een winnaar (geen grap!). Op vrijdag 2 april trek ik een winnaar!
Leave a comment on this post and your name will be entered in the drawing for this dos-a-dos-accordion-zigzag-book. April 1 I will draw a winner (no joke!). Friday April 2 I will draw a winner!


post signature

32 comments:

  1. wat een superleuk boekje.
    Is er misschien een handleiding voor om het zelf te maken?

    Groetjes
    Herma

    ReplyDelete
  2. Wat maak je toch een mooie dingen!! Super!

    ReplyDelete
  3. Hoi Dymph
    zo wat ziet dit er GEWELDIG uit, ja dat wil ik wel hebben.... enne, 1 april dan zijn mijn ouders ook getrouwd, die hebben jaren de vraag gekregen of het geen grap was LOL!
    groetjes
    Hedwig via Googlereader (wordpress houdt niet zo van blogger)

    ReplyDelete
  4. Hey Dymphie,
    Altijd spannend om een weggevertje van jou te scoren...erg origineel & leuk zijn die boekjes van jou altijd...echte "Dymphies":-)

    ReplyDelete
  5. Very beautiful! Congratulations on your readership, and thank you so much for the giveaway.

    Clara

    ReplyDelete
  6. what a great book! i love the paste paper, and the crisscross spine.
    i read your posts daily.

    ReplyDelete
  7. Al weer een erg leuk boekje.
    Ik kijk graag op je blog en ben door jou blog ook boekjes gaan maken.
    Dus ga vooral door.....
    Groetjes,

    Jolette

    ReplyDelete
  8. Wat heb je weer een ontzettend leuk boekje gemaakt, top!
    Het winnen van een beschrijving zou ik al geweldig vinden.
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  9. wat heb je dit weer super du super mooi in elkaar gezet Dymphie. Echt iets om bewonderend en verwonderd naar te kijken. Ook zeker om zoiets eens te maken, meis jij bent echt een ware kunstenaar...!

    liefs van fenny

    ReplyDelete
  10. This stitching is fascinating! I'd love to know how to do it - it's so disappointing the magazine is in Dutch, so I can't read it.

    Maybe you'll do a tutorial of your own???

    ReplyDelete
  11. Sinds kort ben ik zelf ook bezig met boekjes maken voor art-journaling! Eeeeeerg leuk (maar ik moet nog veel oefenen ;-)). Ik volg jouw blog sinds kort en vind dat je erg mooie dingen maakt, dit boekje is ook weer geweldig!!!
    Groetjes, Margriet

    ReplyDelete
  12. Dag Dymphie, Jij bent blij met onze reacties, maar wij zijn nog meer blij met al jouw interessante uitleg! En door jou ben ikzelf aan een blog begonnen. Als dat geen verdienste is.

    ReplyDelete
  13. Zo'n leuk boekje zou ik wel heel graag willen hebben. Vind het stijfselpapier ook zo mooi...

    ReplyDelete
  14. Een weggevertje...altijd leuk maar ook zonder dat bezoek ik je wel altijd, niet altijd een reactie achterlatende maar wel genieten van jouw eigen dingen...blijf bij je eigen daar genieten we het meest van!

    ReplyDelete
  15. I'm very happy to comment, because you are such a great inspiration! I hope our comments cheer you always, because we always want you feeling good to create more.

    Thanx for the chance to win also

    ReplyDelete
  16. wauw Dimphie, wat ziet dat er weer leuk uit, echt te gek, en je gaat ook nog een weggevertje lanceren, leuk, maare ik kom ook zonder die gevertjes, jouw blog is veel te leuk, greetz van mie, janine

    ReplyDelete
  17. Geniet altijd volop van jouw boekjes, en deze is daarop geen uitzondering, wat een gave rug!

    ReplyDelete
  18. Het lijkt me echt iets om in het echt zo;n boekje vast te hebben en te verzinnen hoe je door de inhoud het tot iets speciaals kan maken. Mooi.

    ReplyDelete
  19. Ik ding niet mee naar je prachtige boekje, want ik mocht al een fantastisch mooi boek van je ontvangen. Maar ik wil je effe zeggen dat het altijd genieten is op je blog :)

    ReplyDelete
  20. Héél mooi boekje,prachtig van kleur en weer zo mooi afgewerkt!!

    ReplyDelete
  21. i enjoy following your blog and see the things you show. good deal that you have so many followers. keep up the good work.

    ReplyDelete
  22. This is a little "beauty"...I love it. You made me smile when you said you read back post comments when you need inspiration...I do the same thing with blogs like your blog when I need inspiration...just to be inspired by all your hard work and all the
    book salad and all the fun things you make for our pleasure ....so your blog benefits us all in the end. April 1,,,really, no joke>*

    ReplyDelete
  23. De reacties bij deze post herlezen zal veel tijd vragen geloof ik:) Ik vind je boekje heel erg mooi! Ik zou het gewoon eens van dichtbij willen zien omwille van het mooie stijfselmarmer en om uit te vissen hoe je dat precies gevouwen en genaaid hebt. Groetjes

    ReplyDelete
  24. Prachtig blog, heel inspirerend.
    al die mooie kleine boekjes in zijn vele vormen.
    Het maakt de wereld weer iets mooier.

    ReplyDelete
  25. Vind het wel heel knap van je hoor, al die enige boekjes, ze zien er allemaal weer verschillend uit!

    En ik ben het met je eens.... een blog comment, is zo ontiegelijk leuk om te lezen elke keer, doet je soms goed, brengt een glimlach op je gezicht, enz.
    Terug lezen is een goed idee.... ga ik ook eens doen!!

    ReplyDelete
  26. Mooie Blog post;o) Ik vind het leuk om te kijken wat je steeds weer voor bijzondere dingen voor elkaar krijgt. Wat een schatje weer!

    ReplyDelete
  27. woohoo! Whoever gets it will be lucky indeed! Maybe I will get lucky!

    ReplyDelete
  28. I just realised... I hadn't entered for the giveaway! So I have now - I'd love to win this. Fingers and toes crossed, lol

    ReplyDelete
  29. this zig-zag structure is beautiful....and i love all of your paste papers!! thank you for sharing your gorgeous projects with us!! :))

    ReplyDelete
  30. hoi dymphie,
    jee wat veel zeg 100.00 views.
    maar ja je hebt ook zo'n mooie weblog met super mooie boekjes.
    gefelicteerd met deze mijlpaal.
    grtjs jacqueline

    ReplyDelete
  31. jee zeg wat ontzettend gaaf allemaal. Kom via de art specially op je site en ben overdonderd. Woon je in de buurt van Zeist en geef je workshops????? Ik ga je gewoon stalken op de beurs in Zeist.....
    Annemieke Bakker

    ReplyDelete
  32. Beautiful book, I love the binding.

    Best wishes

    Billie xx

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)